لینک کردن ما
نوشته شده توسط : علی پورپالانی

 


                                      تبادل لینک با ما

               اگر می خواهید با ما به تبادل لینک بپردازید ابتدا مارا بانام

                 (همسفران) لینک نمایید و سپس در بخش نظرات به

                      ما اطلاع دهید تاما نیز شما را لینک نماییم.

                             مدیر سایت : علی پورپالانی


 





:: بازدید از این مطلب : 508
|
امتیاز مطلب : 605
|
تعداد امتیازدهندگان : 418
|
مجموع امتیاز : 418
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
افسانه در تاریخ : 1389/11/25/1 - - گفته است :
امروز قراره همه بیان و یه دعا بنویسن

اگه دوست داشتی بیا یه دعا بنویس

واسه دوست منم دعا کن

/weblog/file/img/m.jpg
امير علي در تاریخ : 1389/11/24/0 - - گفته است :
سلام
در مورد چي مطلب مي نويسي

/weblog/file/img/m.jpg
nafas در تاریخ : 1389/11/21/4 - - گفته است :
سلام
از وبلاگتون دیدن کردم
وب زیبایی طراحی کردید.من شما رو لینک کردم در صورت تمایل وب من رو هم با نام "تازه های کامپیوتر "و آدرس http://rayane.n.loxblog.com
لینک کنید خوشحال میشم در وبم از نظراتتون بهره مند بشم.
با آرزوی بهترینها

/weblog/file/img/m.jpg
يلدا در تاریخ : 1389/11/21/4 - - گفته است :
سلام من شما رو همونجور كه خواسته بودين لينكيدمتون شمام ميتونين منو با نامه كلبه تنهايي يا عشقولانه بلينكيد

/weblog/file/img/m.jpg
aliiiiiiiiiiii در تاریخ : 1389/11/21/4 - - گفته است :
سلام عزيزم. وقت كردي به وبلاگ منم سر بزن.





منتظرتم

/weblog/file/img/m.jpg
يلدا در تاریخ : 1389/11/21/4 - - گفته است :
behet tabrik migam webloget khili ghashange

/weblog/file/img/m.jpg
دختر خوشگل در تاریخ : 1389/11/20/3 - - گفته است :
slm mer30 ke be webam sar zadi man liket kardam u ham linkam kon mer30
byeeeeeeeeeee

/weblog/file/img/m.jpg
زهرا در تاریخ : 1389/11/20/3 - - گفته است :
سلام لینکت کردم توام منو بااسم همه چیز - تنهایی لینک کن، بای!

/commenting/avatars/aliporpalani-163503.jpg
تنها در تاریخ : 1389/11/20/3 - - گفته است :
سلام لینکت کردم توهم منوبانام"بی توزندگی عذابه"لینک کن

/weblog/file/img/m.jpg
بهزاد عبدی در تاریخ : 1389/11/20/3 - - گفته است :
سلام ممنون که به من سر زدی با کمال میل لینکتون کردم ممنون میشم منم با اسم

۩۞۩ دلشکسته ۩۞۩

لینک کنید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: